امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

لغت نامه محمد صدرا

1392/6/27 13:54
نویسنده : سمیه سادات
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

شیرین زبون من،محمدصدرای ناز من، در آستانه دو سالگی ،اونقدر خوشگل و بامزه حرف میزنه که آدم دلش میخواد بخوردشماچ.

چند کلمه از دیگشنری محمدصدرا رو به یادگار می نویسم؛

                           

مامایی: مامانی  ما جون: مامان جون    

 آباس: عباس(امیرعباس)

 ماخام: میخوام   بوشولم: بپوشم   تس: کفش

  لالا بوخنم:لالایی بخونم  مدی:مهدی  سینب: زینب

 ایاس: پیاز  بشا: بچه ها  ایان: لیواندده: بده  

سن: روشن  تلا: کلاه  دا سون: دایی جون  

دسا: غذا ببلد: تولد  تتاب: کتاب  ننا:مداد

مسد: مسجد  ایبل: اینور  اوبه: خوبه آلاخ:آشغال

 سیین: زمین  ببو: پتودوس آم:دوست دارم 

داسوخ: قاشقبیسویید: بیسکویت

توفن:تفنگ سللی:صندلیماس: نماز و...

 

              

                                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

علامه كوچولو
27 شهریور 92 11:58
سلاااااااااااام
الاهي ماشاءالله
محمدباقر هم چند وقت قبل كپ محمدصدرا حرف مي زد الان يه خرده فرق كرده مثلا به غذا ميگه گاذا


مامان گل پسرا
27 شهریور 92 12:57
سلام ممنون. واقعا بچه ها تو این سن خوردنی میشن.خدا گل پسرتونو براتون نگه داره.
خاله زهرا
29 شهریور 92 1:02
قربونت با این حرف زدنت


ممنون آاِ سو(خاله جون).
مامان محمدمهدی
30 شهریور 92 13:22
الهی

اونوقت شما هم همه حرفاشو میفهمید دیگه؟




من تقریبا 95 درصد حرفاشو میفهمم،باباش 50 درصد،امیرعباس 60 درصد و بقیه فقط 5 درصد حرفاشو میفهمن.ولی کلا همه برای ترجمه حرفای محمدصدرا میان پیش من.


بحریقین
1 مهر 92 17:40
سلام ممنون از حضور گرمتون...
باافتخار لینک شدید...
ببوس این گل پسر مامانی رو که اینقد شیرین حرف میزنه...

سلام
ممنون که سر زدین.
باعث افتخاره.
ممنون از لطفتون.

فاطمه
2 مهر 92 21:20
سلام حال شما؟
لینک شدین

سلام،متشکرم.
ممنون از لطفتون، شما هم با افتخار لینک شدین.

مامی امیرین
13 مهر 92 15:24
خدا حفظشون کنه..چه اسمهای قشنگی هم دارن..
همسن ÷سرهای منن.

ممنونم،لطف دارین.
یا بضعه المصطفی (یاس کبود)
14 مهر 92 12:49
الهی بگردم...
ماشاالله
ماشاالله
لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم


ممنونم عزیرم.
خاله سمانه
17 آذر 92 1:03
قربون اون زبونت خاله جون سهای من به بیسکوییت میگه بید بید
سمیه سادات
پاسخ
عزییییییییییییییییزم