امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

رزومه

1392/6/26 18:19
نویسنده : سمیه سادات
954 بازدید
اشتراک گذاری

                                             

امیرعباس گلم،پسر ارشد من لبخنددر ساعت 9:30 شب هشتم آبانماه هزار و سیصد و هشتاد و شش، درست به موقع و در روز مقرر و به لطف خداوند در سلامت کامل و با وزن 3 کیلو و 800 گرم در بیمارستان چمران تهران به دنیا اومد.قلبماچ

  

                                                                                                                                                 


و محمدصدرای گلم، پسر کوچیک منلبخنددر ساعت 10 صبح نهم مهر ماه هزار و سیصد و نود، البته پنج هفته زودتر و باز هم به لطف خداوند به جز زردی مختصر، در سلامت کامل و با وزن 3 کیلو گرم، در بیمارستان بقیة الله تهران به دنیا اومد.قلبماچ

                                                                                                                                                                       

 

 

قلبقلب الهی صد ساله شید،نه صد و بیست ساله شید،نه صد و بیست سال کمه،همیشه زنده باشید.قلبقلب

(عکسهای نازنینهای من در ادامه مطلب)؛                                    

                               امیر عباس خوشگل و ناز من به روایت تصویر

 

 

و ...

                                                   

                   محمدصدرای ناز و دوست داشتنی من به روایت تصویر

 

و...

                                                         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
29 شهریور 92 1:34
وااااااااااااای چه عکسای نازی,کیف کردم.

نوزادی های امیرعباسو یادم رفته بود.چقدر مامانی بودی




آره خودمم از نوزادیای امیر عباس یادم رفته بود.(خودمم کلی کیف کردم)


خاله سمانه
17 آذر 92 1:25
وای ماشالا ...هردو ناز و مامانی و آقا
سمیه سادات
پاسخ
خواهش میکنم،سپاسگذاریم.