امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

ذوق یادگیری

1392/8/5 8:57
نویسنده : سمیه سادات
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها امیرعباس من مشغول یادگیری حروف عربی جهت آماده شدن برای فراگیری روخوانی قرآن کریم،در مؤسسه جامعة القرآن کریمه.ذوق و شوق کودکانه پسرم باعث شده تا اینگونه خلاقانه و مبتکرانه از هنرش رونمایی کنه؛

(هنر نمایی گل پسر منو لطفا در ادامه مطلب ببینین؛)

حروف ب،ت،ث؛

                                              

حروف ب،ت،ث و یه فیل خمیری؛

                                               

حروف ذ،ز؛

                                              

یه حلزون و یه ماشین خمیری؛

                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یا بضعه المصطفی (یاس کبود)
18 مهر 92 12:43
چقدر دور و برمون پر شده از اسبابِ راحتی
سختمونه بریم وقتِ تنهاییمونو صله ی رحم انجام بدیم
سختمونه جماعت بریم نمازامونو مسجد
سختمونه به خوندنِ قران با صوت حجازی در روز، مَودَت داشته باشیم
سختمونه حتی تکون بدیم به خودمون
اما یادمون باشه

الدنیا سجن المومن و جنه الکافر

درسته.انشاالله خداوند توفیق عمل بده.
یا بضعه المصطفی (یاس کبود)
18 مهر 92 12:44
واااای
چقدر شکلک های قشنگی
قربونتون برم من خوشگلای من
ماشاالله
ماشاالله



متشکرم.
خدا نکنه.
خاله زهرا
19 مهر 92 20:21
آفرین به گل پسر هنرمند.

ممنونم خواهر گلم.
عمه
19 مهر 92 20:37
سلام.خدابرات نگهداره الهی خیرشو ببینی .جالبه

سلام،متشکرم عمه جونم.
مامان محمدمهدی
20 مهر 92 9:06
سلام خانوم
این موسسه کجاست؟ شعبه داره؟ از چه سنی یاد میدن قرانو به بچه ها؟
ماشینو خودش درست کرده؟ آفرین دمش گرم



سلام عزیزم.
جایی که ما میریم،منطقه چهاره،اما ظاهرا اکثر مناطق شعبه داره و از چهار سالگی هم (بسته به سن بچه)دوره های مختلف دارن(حفظ با اشاره،روخوانی و...).
آره بابا،همشو خودش درست کرده.
عمه
26 مهر 92 14:19
سلام.عصربخیر.التماس دعا


سلام عمه جون.
عصر شما هم بخیر.
محتاج دعای شما هستیم.
خاله سمانه
17 آذر 92 0:54
ماشالا پسر هنرمندم...دوسش دارم...دلم واست تنگ شده خاله جون
سمیه سادات
پاسخ
ممنون،منم خیلی دلم براتون تنگ شده عزیزم