امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

و تولدت بهانه ای بود...

1392/8/5 8:54
نویسنده : سمیه سادات
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم!امیر عباس خوبم!

امسال هم مثل پارسال،تولدت رو با عید سعید غدیر تنظیم کردیم تا جشن تولد تو بهانه ای باشه اول برای ابراز شادمانی کردن برای بزرگترین عید شیعیان و دوم سپاسگذاری از خداوند به خاطر وجود گل پسر نازی مثل تو.

عید غدیر مبارک،تولدتم مبارک.

پی نوشت؛ از اونجائیکه پارسال و امسال عید سعید غدیر تقریبا همزمان با روز تولد امیرعباسم بوده،پارسال سه روز عقب تر و امسال هفت روز جلو تر تولدشو تبریک گفتیم.

                                         

عکسها در ادامه مطلب؛

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محمدمهدی
5 آبان 92 13:08
تولد گل پسر مبارک
الهی صد و بیست سالگیشو جشن بگیرید با دلی خوش


ممنونم عزیزم،
ان شاءالله.
مادر امیرین
7 آبان 92 22:02
تولدش و تبریک میگم..
ایشالا تولد 120 سالگیش.


ممنونم عزیزم.
عمه
8 آبان 92 12:02
سلام...انشالله همیشه سایتون بالاسر بچه هات باشه.تولدش مبارک خیرشو ببینید

سلام
ممنونم عمه جون از لطفتون.
بسم الله الرحمن الرحیم
9 آبان 92 2:36
این خبر را برسانید به کنعانی ها بوی پیراهت خونین کسی می آید... دستِ ما را به محرم برسانید مولا... لا یوم کیومک یا ابا عبد الله التماس دعا دارم سادات خانوم این ایام ما رو فراموش نکنید
بسم الله الرحمن الرحیم
9 آبان 92 2:38
ای جانم
تولد مهتابکم رو هم تبریک میگم بهش
انشاالله عاقبت به حسین ع باشه



ممنونم عزیزم
عمه
10 آبان 92 7:23
سلام...انشالله به حرمت صلوات عاقبت بخیربشی عزیزدلم.اللهم صل علی محمد وال محمدوعجل فرجهم


سلام...
ممنونم عمه جون.
خیلی خیلی التماس دعا دارم.
ستارگان آسمان من
10 آبان 92 17:33
سلام ....خیلی از نام بچه هاتون و نوشته ی بالای وبلاگتون لذت بردم


سلام...
لطف دارین.
ممنون از حضورتون.
ستارگان آسمان من
12 آبان 92 1:47
اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن http://setareganeman.persianblog.ir/



چشم عزیزم حتما،کوتاهی منو ببخشید،مشکل کوچیکی پیش اومده.
بسم الله الرحمن الرحیم
13 آبان 92 2:06
ریان بن شیب می گوید: روز یکم ماه محرم نزد امام رضا علیه السلام رفتم. آن حضرت به من چنین فرمود:

ای پسر شیب، روزه گرفته ای؟

گفتم : نه. فرمود: امروز همان روزی است که حضرت زکریا به پیشگاه خدا نیایش کرد و گفت: پروردگارا از نسل خود نسل پاکیزه ای ارزانی ام دار. بی گمان تو دعای آدمی را میشنوی.

خداوند خواسته ی اورا اجابت کرد و به فرشتگان فرمان داد. آنان درمحراب عبادت زکریا اورا چنین ندا دادند که پروردگارت تورا به میلاد یحیی بشارت می دهد.

هرکس یکم محرم را روزه بگیرد و آنگاه نیایش کند، خداوند خواسته اش را برآورده کند. همانگونه که خواسته ی زکریا را عطا فرمود...

امالی صدوق،مجلس27،حدیث5

از یادآوریتون خیییییییییلی ممنونم.
خیلی التماس دعا.
یا بضعه المصطفی (یاس کبود)
13 آبان 92 9:28
سلام علیکم

بنده رو ببخش سادات خانوم جان

کمی استراحت میکردم

خیر بود انشاالله

کمی باید خلوت میکردم

وبلاگ ما یک وبلاگ گروهیه و اسم نویسندگان رو میتونی تو نویسندگان تو همون وبلاگ ببینی

من با اسم یاس کبود فعالیت میکنم اونجا و جمع دوستان دیگه از بهترین همراه های دنبال کننده ی من تو شبکه ی اجتماعی فیس نما بودند

که روزیمون شد دور هم یک وبلاگ گروهی داشته باشیم

به همین جهت اگه اومدید و دیدید پستی هست زیر اون پست میتونید اسم نویسنده اش رو هم ببینید

تا مبادا فکر کنید میام و مینویسم و از سر زدن به شما غافلم

ایام رو تسلیت عرض میکنم سادات

بنده رو زیاد دعا کنید

انشاالله عاقبتت به خیر باشه خانوم جان


سلام عزیزم

اتفاقااز وبلاگتون متوجه شدم که یه مدتیه نیستین.

ان شاءالله که همیشه و هر جا که هستی زیر سایه امام زمان(عج)سلامت و تندرست باشی.

خیلی زیاد و خیلی ویژه از شما التماس دعا دارم.
علامه كوچولو
14 آبان 92 9:39
سلام كجايين؟چرا نيستين؟
ايام رو خدمتتون تسليت ميگم التماس دعا

سلام...
هستم در خدمتتون.
ایام بر شما هم تسلیت باد،ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.
عمه
16 آبان 92 18:05
سلام...متقابلا تسلیت میگم عزیزم محتاج دعای شما سادات بزرگوارم ...

سلام عمه جان،اگر لایق باشم،حتما به یادتون هستم و از شماهم التماس دعای ویژه دارم.

عمه
29 آبان 92 8:26
سلام.صبح بخیر.پسرای گل خوبن؟
سمیه سادات
پاسخ
سلام عمه جون وقت شما هم بخیر خوووووووب،خدا رو شکر