امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

اصلا حسین جنس غمش فرق می کند...

1392/8/21 0:56
نویسنده : سمیه سادات
1,712 بازدید
اشتراک گذاری

اصلاً حسین جنس غمش فرق مي کند 

اين راه عشق پيچ و خمش فرق مي کند

اينجا گدا هميشه طلبکار مي شود            

اينجا که آمدي کرمش فرق مي کند

شاعر شدم براي سرودن برايشان          

اين خانواده، محتشمش فرق مي کند

صد مرده زنده ميشود از ذکر یا حسین  

عيساي خانواده دمش فرق مي کند

از نوع ويژگي دعا زیر قبهاش         

معلوم مي شود حرمش فرق مي کند

تنها نه اينکه جنس غمش جنس ماتمش      

حتي سياهي علمش فرق مي کند

با پاي نيزه روي زمين راه ميرود            

خورشيد کاروان قدمش فرق مي کند

من از "حسین منّي" پیغمبر خدا           

فهميده ام حسین با همه کس فرق مي کند...
                                                     علي زمانيان 

ارباب! فرزندانم،فدایی سرباز شش ماهه تان... 

                                                                                                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مادر امیرین
19 آبان 92 9:15
ایام سوگواری سرور سالار شهیدان را تسلیت میگم..
ما رو تو دهاهاتون از یاد مبرید دوست خوبم.

متقابلا من هم تسلیت عرض میکنم و از شما التماس دعا دارم.
مامان محمدمهدی
20 آبان 92 8:35
خدا حافظشون باشه و در همه احوال نگهبانشون خانوم التماس دعا
سمیه سادات
پاسخ
ممنونم، من هم از شما التماس دعا دارم.
ستارگان آسمان من
21 آبان 92 2:06
به به آدم حظ میکنه گل پسرارو با لباس سیاه برای امام حسین می بینه.....
سمیه سادات
پاسخ
دقیقا...
عمه
21 آبان 92 9:26
لعنت الله علی قوم الظالمین...التماس دعا
سمیه سادات
پاسخ
بیش باد... محتاج به دعا هستیم.