امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

پُستی به سلیقه امیر عباس...

1392/9/4 18:56
نویسنده : سمیه سادات
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من امیر عباس هستم،من شش سالمه،من بسیجی هستم،دلم میخواد با دشمن بجنگم. من میخواهم بعد از جنگ برم تو باشگاه محله مون فوتبال بازی کنم.من یک داداش دارم .داداش من دو سالشه.داداش من همراه من دلش میخواد با من بیاد جبهه،من هم راضی شدم که اونو ببرم به جبهه تا هر دومون با دشمن بجنگیم.من با داداش دو ساله ام میرم به جامعة القرآن.من تو جامعةالقرآنم حروف را یاد گرفتم،دیگه بسه.

پی نوشت:متن و شکلکها تماما با سلیقه امیر عباس انتخاب شدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

امیر مهدی و عمی
4 آذر 92 19:10
سلام عزیزم ای جانم ماشاله خدا حفظش کنه انشااله همیشه سالم باشید گل پسر نازنین و خدای مهربون پشت و پناهتون باشه عزیزم خصوصی داری
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیز جان متشکرم. خیلی خیلی خیلی ممنون.
ستارگان آسمان من
6 آذر 92 3:33
باریکلا قهرمان
سمیه سادات
پاسخ
ممنونم...
بسم الله الرحمن الرحیم، خانم دودی
6 آذر 92 12:33
سلام علیکم سادات خانومم گل پسر هاتون خوب هستند که انشاالله؟ امیدوارم هر جا هستین دلتون خوش باشه و تنتون سالم انشاالله طاعات و عباداتتون هم قبول باشه ازتون دعوت میکنم به وبلاگم تشریف بیارید و درمورد پست اخرم اگه کمکی از دستتون بر اومد بنده رو راهنمایی بفرمایید ممنونم از محبتتون یا علی
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم منونم،ان شاءالله شما هم همیشه شاد و سلامت و تندرست باشی چشم حتما میام
عمه
7 آذر 92 10:31
سلام برمادروپسران ....الهی قربونت برم امیرعباس عزیزم این نظرفقط برای شماست انشالله برقرارباشی عزیزمادر
سمیه سادات
پاسخ
سلام بر عمه خانم مهربون خیییییییییییییییییییییییلی ممنونم عمه جون
مامان محمدمهدی
8 آذر 92 10:08
سلام باید اعتراف کنم پست آقا پسر از پست های خودتون بهتره، دیگه بعد این بدید ایشون بنویسن خدا حافظ پسران شما باشه
سمیه سادات
پاسخ
سلام واقعا؟!!!! (پیش خودمون بمونه،نظر خودمم همینه.)
علامه کوچولو
9 آذر 92 20:50
سلام الاهی من فدای این سربازان جان بر کف بشم انشاءالله اینقدر توو تهذیب و دانش پیشرفت کنید که پیروزان میدان جنگ نرم باشین راستی این اسم عقیق هم بسیار زیبا و پرمعناست
سمیه سادات
پاسخ
سلام خدا نکنه عزیزم از دعای خوب و قشنگت خییییییییییلی ممنون،ان شاء الله که به لطف خداوند همینطور بشه.همین آرزوی قشنگ رو برای گل پسر شما دارم راستی راجع به نظرت در مورد اسم عقیق هم بسیار سپاس.
خاله زهرا
11 آذر 92 22:44
ای جون... انشاالله در رکاب آقا بجنگی پهلوون همراه با داداشی دوساله ات البته نه طوری که امروز با من کشتی گرفتی
سمیه سادات
پاسخ
ممنون،ان شاءالله گلهای قشنگت در پناه امام زمان باشن.برای محمد صالح و زینب نازم
فاطمه
13 آذر 92 15:30
داشتم میخوندمش اشکم درومد سادات دعا کن برام دعا کن آخه چرا عزیزم؟!!! من که قابل نیستم،به قول یه بنده خدایی دعای ما از سقف خونه مون بالاتر نمی ره،اما چشم. سخت نگیر،چو می گذرد غمی نیست.
امیرمهدی و عمی
17 آذر 92 22:04
خانه ی دوست کجاست؟ در فلق بود که پرسید سوار اسمان مکثی کرد رهگذر شاخه ی نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید وبه انگشت نشان داد سپیداری و گفت نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبز از تر است ودر آن عشق به اندازه ی پرهای صداقت ابی است می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ ،سربه در می ارد پس به سمت گل تنهایی می پیچی دو قدم مانده به گل پای فواره ی جاوید اساطیر زمین می مانی وترا ترسی شفاف فرا می گیرد در صمیمیت سیال فضا، خش خشی می شنوی کودکی می بینی رفته از کاج بلندی بالا،جوجه بردارد از لانه ی نور واز او می پرسی خانه ی دوست کجاست؟ دوستت دارم دوستم
سمیه سادات
پاسخ
خییییییییییییییییلی خوشگل بود،ممنون دوستم.
عمه
10 دی 92 0:43
سلام...رحلت جان گداز پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) بر شما تمام جهانیان تسلیت باد...التماس دعا
سمیه سادات
پاسخ
سلام عمه جون،ایام بر شما هم تسلیت باد.
طهورا - همنفس طلبه
15 دی 92 8:55
هو اللطیف سلام بر بزرگ مرد کوچک دلاور مرد سرزمین سبزم. الهی که خاله طهورا به فدایت آقا کوچولو. آقا تا زمانی که امثال شما را دارد چه غم دارد ؟
سمیه سادات
پاسخ
سلام، خدا نکنه خاله جون ان شاءالله که لیاقت سربازی آقا رو داشته باشن.