امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

کاملا مستقل

1392/9/11 9:37
نویسنده : سمیه سادات
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

محمدصدرای گل من،فسقلی بیست و شش ماهه من،آنچنان حس استقلال خواهی داره که علاوه بر اینکه در اکثر موارد تحسین و تشویق منو بر می انگیزهتشویق، بعضی وقتا دلم میخواد یه لقمه اش کنم.بغلقلب

پسر کوچولوی من،خودش باید لباساشو بپوشه(تا حدی که حتی زیپ کاپشنشم خودش باید ببنده)،خودش باید لباساشو در بیاره،خودش باید سفره مخصوصشو آماده کنه،خودش باید غذاشو بخوره(یعنی اگر حواسش نباشه و من یه قاشق غذا بذارم دهنش،تا متوجه میشه ،اون غذا رو میریزه بیرون،خودش دوباره شروع میکنه به خوردن) خودش باید پاکت خوراکیاشو باز کنه،خودش باید رختخوابشو مرتب کنه،خودش باید سوار ماشین بشه و به سختی این کارو میکنه و وقتی که پیاده میشه حتما خودش باید در ماشینو ببنده،و...

البته شاید هم به خاطر اینکه وقتی امیرعباس به این سن و سال بود به ندرت از این حرکات ازش میدیدم(که البته تقصیر خودمم بود که همه کاراشو انجام می دادم)الان اینقدر این کارهای محمدصدرا برام جالبه.خیال باطل(هر چند زیادشنیده بودم که بچه های دوم به بعد بچه های مستقل و خودکاری هستن.و کاملا به این رسیدم) 

                                                               

پسندها (1)

نظرات (39)

مامان محمدمهدی
11 آذر 92 8:25
وای چه خوب فکرشو بکن اگه قرار بود این دومی ها هم مثل اولی ها اینقده وابسته بشن دیگه جونی واسه آدم نمیموند. حالا یعنی ما گول حرفاتونو بخوریم و اقدام بکنیم برای دومی یا نه؟ بحث گول خوردن صرفاً یه شوخی بود
سمیه سادات
پاسخ
آره بابا دومی ها،سومی ها،...ها،خیلی راحت ترن. ولی همین که فکرتم مشغول شده،خوبه
خاله زهرا
11 آذر 92 22:36
جیگرشواما وقتی عجله داری این استقلال بجه ها حرص در میاره,نه??
سمیه سادات
پاسخ
اوهوم،دقیقا.
ستارگان آسمان من
12 آذر 92 0:42
سلام...واقعا دومیا مستقل ترن منم امیر علیم همینطوره... برای محمد صدرای گل
سمیه سادات
پاسخ
سلام دقیقا...ممنون،اینم برای ستارگان آسمان شما
مادر امیرین
12 آذر 92 11:59
وای آفرین... این بچه های دومی خیلی مستقلترن..علتش هم همونه که خودنت گفتی...خودمون اولیها رو یه خورده لوس بار آوردیم.. الان امیرعلی منم بهتر از امیرحسین.
سمیه سادات
پاسخ
آره،دقیقا. ببین دیگه سومی ها چقدر خوبن!!!!!
مادر امیرین
12 آذر 92 12:01
نمیدونم نظرم ارسال شد یا نه؟
سمیه سادات
پاسخ
آره عزیزم،کاملا سلامت دریافت شد
عمه
13 آذر 92 7:48
سلام.خدابرات نگهداره الهی خیرشو ببینی.منکه لذت بردم ....وای که اولی چقدرسخته
سمیه سادات
پاسخ
سلام عمه جون ممنونم.آره واقعا اولی سخته ولی بعدیا میان جبران می کنن.
فاطمه
13 آذر 92 15:31
هیچی نمیتونم بگم سادات حالم رو نمیفهمم که خوبم یا بد لرز دارم
سمیه سادات
پاسخ
عزیزم،امیدوارم همیشه خوب خوب خوب باشیهم جسمت هم روحت.اما هر وقت می فهمم خوب نیستی واقعا ناراحت میشم.
مادر امیرین
13 آذر 92 21:23
وای نه سومی؟!!!!!!!! .اقعا بهش فکر میکنی؟
سمیه سادات
پاسخ
اوهوم،حتی به بیشتر از سومی
مامان محمدمهدی
16 آذر 92 8:20
سلام واقعاً به سومی و بیشتر فکر میکنی؟ من خیلی دوست میدارم اما بهش فکر نمیکنم چون در خودم توانایی و حوصله و صبر لازم رو نمیبینم
سمیه سادات
پاسخ
سلام خدا رو شکر که خوبی آره،واقعا فکر میکنم دیگه حداقل به دومی فکر کن.
عمه
16 آذر 92 10:28
سلام...حال شماچطوره؟چکارمیکنین با اخوین خوشگل
سمیه سادات
پاسخ
سلام خوبیم،ممنون. میگذرونیم، شکر خدا.
زری مامان مهدیار و صدرا
16 آذر 92 14:31
عزیزم با سعادته آشنایی باهاتون ایشالا که محمد صدرای منم همینقدر مستقل بشه و منم لذت ببرم دقیقاً منم همین اشتباه رو راجع به مهدیار انجام دادم و تو هر کاری توقع داره من کمکش کنم، تجربه ی خوبی ازت کسب کردم که ایشالا برای محمدصدرا اینکار رو تکرار نکنم
سمیه سادات
پاسخ
ممنون از حضور صمیمانه تون
زری مامان مهدیار و صدرا
16 آذر 92 14:32
اگه افتخار دادید و دوست داشتید ما رو لینک کنید خبر بدید تا ما هم با کمال افتخار لینکتون کنیم
سمیه سادات
پاسخ
حتما،دوستی با شما باعث افتخاره
خاله سمانه
17 آذر 92 0:52
مبارکه مبارکه خاله جون... پس چرا من اینقده دیر فهمیدم آبجی خانم....ماشالا قربونشون برم من...ببوس پسر ناز مستقل خودمو
سمیه سادات
پاسخ
ب..........................................ه ببین کی اینجاست خوش اومدی گفتم لابد از آدرس نظراتم میفهمی دیگه،به هر حال لطف کردی،منت گذاشتی این مال خودتاینم مال دختر نازت
ستارگان آسمان من
17 آذر 92 2:45
اینکه به سومی فکر میکنی شوخیه یا جدیه؟ بگو منم فکر کنم ولی واقعا میدونستم دختره دیگه فکرم نمیکردم
سمیه سادات
پاسخ
جدی جدیه،شک نکن
عمه
17 آذر 92 14:06
السلام علیک یا بنت اباعبدالله یا باب الحوائج
سمیه سادات
پاسخ
ممنون از حضورتون عمه جون، التماس دعا.
ستارگان آسمان من
18 آذر 92 15:24
خوب کاری کردی یادم رفت بزنم خصوصی نمیدونم چرا قسمت نظرای خصوصی خراب شده
امیر مهدی و عمی
18 آذر 92 16:31
سلام عزیزم ماشاله خدا حفظش کنه هزلر ماشالا هرچی کار سخته خودش انجام میده
سمیه سادات
پاسخ
سلام ممنونم.
زینب
18 آذر 92 17:54
سلام ممنون از لطفتون...خوشحالم از آشناییتون خدا حفظ کنه پسرای خوشگلتونو..سرباز آقا بشن الهی
سمیه سادات
پاسخ
سلام خیییییییییلی لطف کردین به ما سر زدین.من هم از آشنایی با شما بسیار خوشحالم. میرسم خدمتتون.
زینب
20 آذر 92 0:01
سلام خیلی خوشحال میشم بیشتر ارتباط داشته باشیم من تمام پستاتونو خوندم..تو یکی از کامنتها فکر کنم اشاره کرده بودین به بچه ی سوم و.. خب این اولین نکته ی مشترکمون هست..من هم موافقم و بهش فکر میکنم..تا خدا چی بخواد در اولین فرصت یه پست در موردش میخوام بنویسم راستی الان تهران ساکن هستین؟
سمیه سادات
پاسخ
سلام ممنون از حضور مجددتون و وقتی که گذاشتین خییییییییییلی عالی،چه خوب که یه همنظر پیدا کردیم. بله تهران هستم،شما هم؟
خاله زهرا
20 آذر 92 0:07
شجاعتت منو کشته...بیشتر از سومی!!???!!! ایول داری والا
سمیه سادات
پاسخ
زهرا جون،تو که در جریان هستی
سایه - نوشته های یه مامان
20 آذر 92 20:21
سلام سمیه جون چقدر خوشحالم با یه خانوم محترم مثل شما اشنا شدم چه پسرای گلی هم داری . ماشالله ... بسیجی هم که هستن . جامعه القرانم که میرن امیدوارم باعث سرافرازی تون بشن ....
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم خییییییلی خوشحال شدم که به ما سر زدینبابت این همه لطفی که دارین ممنون از دوستی با شما خوشحالم
مادر امیرین
21 آذر 92 17:56
عزیزم ساکن کجای تهرانی؟شاید همسایه در اومدیم و از حضورتون فیض بردیم.
سمیه سادات
پاسخ
لطف دارین،محدوده شرق تهران.
خاله سمانه
22 آذر 92 14:57
منم خیلی دوس دارم سه تا دخملی داشته باشم آبجی خانم.. ولی از ما که دیگه گذشته....شما هنوز جوونی و با حوصله... ایشالا ببینم نی نی های دیگه خاله رو
سمیه سادات
پاسخ
واقعا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اصلا فکر نمیکردم همچین نظری داشته باشی،ایول دیگه قرار نشد از این حرفا بزنیا،من وشما اول اول جوونی و حوصله مونهان شاءالله خدا دو تا دخمل ناز دیگه بهت بده
خاله زهرا
24 آذر 92 0:21
همون عزیزم,چون درجریانم میگم دیگه!
خاله زهرا
24 آذر 92 0:22
ارسال شد?
سمیه سادات
پاسخ
آره عزیزم،صحیح و سالم
فاطمه
24 آذر 92 11:27
سلام عزیز دلم امیدوارم شما و پسر های گلتون خوب باشید به یادتون هستم و اومدم بگم به روزم فاخلع نعلیک...
سمیه سادات
پاسخ
سلام فاطمه جان،ممنون از لطفت چشم الان میام خدمتتون.
علامه کوچولو
26 آذر 92 15:03
سلام عزیز دلم! من از اون کامنتتون خیلی خیلی خوشم اومد و حس تسلیم و رضاتون را واقعا تحسین کردم و علیرغم اینکه اکثر پیامهای خصوصی رو حذف میکنم پیام شمارو نگه داشتم نه خانومی!چرا باید ازتون ناراحت باشمشما مطالبی رو راجع به پستم نوشته بودین که واقعا باعث ارامشم شد چند روزیه کلا پکرم!یه سری مسائل شخصی دارم به اضافه تنشی که توو پرسش و پاسخها پیش اومد بدجور حالمو گرفته اروم بشم انشاءالله برمیگردم مواظب خودتو و قند عسلهات باش
سمیه سادات
پاسخ
سلام دوست عزیزم خب خدا روشکر،خیالم راحت شد امیدوارم به زودی زود تمام مشکلاتت(شخصی و غیر شخصی)حل بشه و زودتر آروم بشی و برگردی. شمام مواظب خودت و محمد باقر جان باش.
خاله سمانه
29 آذر 92 2:30
نیستی خاله جون... بچه ها خوبن؟ از سید علی مون چه خبر؟
خاله سمانه
3 دی 92 15:16
مبارکه...سید علی کوچولومونم که به دنیا اومد
سمیه سادات
پاسخ
مبارکه
فاطمه
4 دی 92 0:33
سلام سادات عزیزم امیدوارم خوب باشی هم شما و هم نو گل های زیبات خواستم از احوالت جویا شم و به روز بودم گفتم بهت خبر بدم هر جا هستی دلت خوش باشه دعاگوت هستم عزیز دلم تمنای دعای فرج دارم و یا علی که زندگی را نمکی نیست... به جز حب علی ع
سمیه سادات
پاسخ
سلام فاطمه عزیزم ممنون از احوال پرسیت. حتما خدمت میرسم
امیر مهدی و عمی
5 دی 92 15:02
سلام عزیزم خوبید؟ خبری ازتون نیست؟
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم،ممنونم. مدتی بود اینترنت قطع بود و توفیق اجباری نصیب شد برای رسیدگی به کارهای عقب افتاده ممنون از احوال پرسیتون
مامان محمدمهدی
8 دی 92 8:37
کجایید شوما؟هی میاییم سرمیزنیم هی نیستید؟نکنه نی نی داره میاد؟ انشاءالله هرکجا هستید تن خودتون و بچه ها و خانواده سلامت باشه
سمیه سادات
پاسخ
هستیم همین دور و اطراف راستش مدتی بود که اینترنت قطع بود و حوصله ما هم کمواسه همین نتونستیم خدمت برسیم نی نی ؟!! نه بابا ان شاءالله یکی دو سال دیگه خیییییییییلی ممنون از احوال پرسیتون.ان شاءالله شما هم همیشه شاد و سلامت باشید.
ارام
8 دی 92 12:31
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
سمیه سادات
پاسخ
سلام از یادآوریتون ممنون عزیزم،محتاج به دعای دوستان هستیم.
زری مامان مهدیار و صدرا
9 دی 92 18:36
چرا آپ نمی کنی دلمون تنگیده
سمیه سادات
پاسخ
راستش دل خودمم همینطوراما خیلی کم حوصله شدم ،دست خودم نیست،همش امروز و فردا میکنم
فاطمه
11 دی 92 8:52
سلام عزیز دلم به روز هستم گفتم بهت خبر بدم برای صبوری قلبم با اون دل مهربونت دعا کن این ایام تو و زندگی قشنگت رو به خدا میسپارم
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم خدمت رسیدم به یادت هستم،شمام برای ما دعا کن.
مادر امیرین
11 دی 92 12:35
سمیه سادات
پاسخ
... ...
عمه
12 دی 92 22:50
سلام.الهی بحق محمد وال محمد هرآنچه درخیرونیکبختی هست ازفردابرویت بازباشد. فرارسیدن ماه ربیع الاول بر تمامی مسلمانان جهان مبارک باد
سمیه سادات
پاسخ
سلام عمه جون ممنون از دعای قشنگتون ،من هم متقابلا به شما تبریک عرض میکنم.