امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

علی اصغرهای من

1392/6/20 7:36
نویسنده : سمیه سادات
984 بازدید
اشتراک گذاری

پسرای خوشگل من این افتخار رو داشتن که چند باری [نمادین] لباس حضرت علی اصغر (ع) رو به تن کنن و به یاد کوچکترین سرباز دشت نینوا و همنوا با ایشان برای سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین (ع)، عزاداری کنن.

خداوندا! وجودم از عشق دردانه ابا عبدلله (ع) لبریز است،بخواه تا همیشه، دستان کوچک شش ماهه امام حسین(ع)  بزرگترین همراه و یاری کننده فرزندانم باشد.

عکسها در ادامه مطلب؛

امیر عباس من؛

محمدصدرای من؛

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساره دختر خاله نفس
20 شهریور 92 20:13
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سربزنید.لطفا برای 4 تا پست جدید مون نظر بدید ممنون میشم
خاله زهرا
29 شهریور 92 1:27
انشاالله همیشه حسینی باشید




ممنون،انشاالله گلهای شمام همیشه زیر سایه خدا،در پناه امام حسین باشن.


خاله سمانه
17 آذر 92 1:08
درپناه امام حسین
سمیه سادات
پاسخ
متشکرم