امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

دلتنگ مشهد الرضا

1392/12/1 23:17
نویسنده : سمیه سادات
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

مهندس کوچولوی ما(امیر عباس)،یه عکس زبیاو زمستونی و برفی از گنبد و بارگاه حضرت ثامن الحجج(ع) گذاشته روی صفحه desktop ، و بعد به پدرش میگه؛

:بابا! این عکسو من گذاشتم ها!.

بابا: آفرین،میدونی اینجا کجاست؟

امیر عباس: مسجد.

بابا: مشهد.

امیر عباس: مشهد. اونقدر دلم برای مشهد تنگ شده که این عکسو گذاشتم تا هر وقت مانیتورو روشن کردم، مشهدو ببینم.

بابا و من که از دور نظاره گر گفت و گوی پدر و پسر بودم:بغل

"السلام علیک یا علی بن موسی الرضا"


پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامانی
2 اسفند 92 9:02
ایشالله زیر سایه نگاه و لطف امام رضا بزرگ شی پسرکم
سمیه سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم،ان شاءالله
طهورا -همنفس طلبه
2 اسفند 92 11:53
هو العزیز باسلام . سمیه سادات مهربانم ان شاالله که افتخار این را داشته باشید که گل پسرتان سرباز امام زمان باشد .
سمیه سادات
پاسخ
سلام طهورای عزیز ممنونم ان شاءالله با دعای شما.
فاطمه ی خدا
2 اسفند 92 12:41
سلام ماشاءالله لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم.ماشاءالله چه پسرهای ناز و مامانی.خدا برات حفظشون کنه.
سمیه سادات
پاسخ
سلام ممنونم دوست خوبم.
ننه علي
3 اسفند 92 0:28
ان شالله زوده زود زيارت نصيبش شه ودلش از دلتنگي در بياد پسر خوبمون
سمیه سادات
پاسخ
ممنونم،ان شاءالله به زودی قسمت شمام بشه
مادر امیرین
3 اسفند 92 12:43
قربون دل پاکش.. ایشالا خود خدا نگهدارش باشه...
سمیه سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله زهرا
3 اسفند 92 14:45
منم دلم خیلی تنگه...خیلی...
سمیه سادات
پاسخ
ان شاءالله به زودی زود قسمتت بشه،منم خیلی هوای امام رضا کردم...
samane
3 اسفند 92 19:17
خواهم ز خدا خسته ودرمانده نباشی محبوب خداباشی و شرمنده نباشی ای دوست الهی که در این عالم هستی سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی.یاحق
سمیه سادات
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم
خاله زهرا
4 اسفند 92 0:46
آبجی خانوم تولدت هزار بار مبارک
سمیه سادات
پاسخ
وااااای،ممنونم خواهر گل گل گل گلم...
سمیرا
4 اسفند 92 19:07
إن شاءالله بزودی روزیتون بشه وگل پسرا زیر سایه ی آقا بزرگ بشن
سمیه سادات
پاسخ
ان شاءالله،همچنین روزی شما
mNXufl4I1YAPuj-KtAJYR8ERUUUkPncuC3wxskmPQyA.
4 اسفند 92 22:46
تولدت مبارک...دیروزبسکه این وبلاگت اذیت کردنتونستم تبریک تولدبنویسم اصلا یادم رفت براچی اومده بودمان شالله 120 ساله بشی
سمیه سادات
پاسخ
خیلی خیلی ممنون... آدرستون واضح نیست،متوجه نشدم کدوم یک از دوستای عزیزم هستین،ولی بازم ممنون
مامان محمدمهدی
5 اسفند 92 12:14
آخی انشاءالله بزودی زائر حرم امام رئوف علیه السلام شید جمیعاً
سمیه سادات
پاسخ
آمین.
عمه
6 اسفند 92 14:36
سلام.اون تبریک تولدمنم ..وبلاگتون اسم وادرسو اذیت میکنه.
سمیه سادات
پاسخ
سلام عمه جون،شرمندههم بابت اینکه نشناختمتون و هم به خاطر اینکه به خاطر من اذیت شدین خییییییییییییییییییییییییلی ممنونم عمه مهربونم
فاطمه
6 اسفند 92 18:33
سلام.ممنونم از حضورتون.وبتون خیلی جالبه
سمیه سادات
پاسخ
سلام ممنون از حضور شما،لطف کردین. متشکرم
گل نرگس19
6 اسفند 92 20:48
انشالله قسمتتون شه زیارت
سمیه سادات
پاسخ
آمین
مامان اریا
7 اسفند 92 8:30
سلام چه عکس زیبایی تا حالا به عمرم حرم رو برفی ندیده بودم منم دلم تنگ شده انشاء اله قسمت همه بشه
سمیه سادات
پاسخ
سلام آره واقعا قشنگه. ان شاءالله به زودی.
فاطمه
7 اسفند 92 13:06
گیرم که مومن نباشم اما بنده ی تو که هستم می شود بر دل من نیز نازل کنی...؟! هو الذی أنزل السّکینة علی قلوب المؤمنین ( سوره فتح، آیه4) سلام سادات عزیزم سلام خانومم و 2 تا سلام جوندار و سبز به گل های قشنگت که دلم ضعف کرد با خوندن این پست براشون ماشاالله ماشاالله از تشریف فرماییت ممنونم عزیزم باعث افتخارمی
سمیه سادات
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیییییییزم ممنون که اومدی ممنون از لطفت
ستارگان آسمان من
8 اسفند 92 13:17
إن شاءالله بزودی قسمت بشه برین ....منم دلم خیلی تنگ شده
سمیه سادات
پاسخ
ان شاءالله،همچنین قسمت شما
مرجان
8 اسفند 92 13:35
ماشالله انشالله امام رضا پشت و پناهش اونوقت اون بابای اخری کی بود...پدر شما؟
سمیه سادات
پاسخ
ممنون،ان شاءالله نه دیگه،توی این پست همه باباها همون بابا اولیه ست
فاطمه
11 اسفند 92 16:12
نبرد بین خیر و شر دائمیست دوستان... أَمَّنْ هُوَ قانِتٌ آناءَ اللَّیْلِ ساجِداً وَ قائِماً یَحْذَرُ الْآخِرَةَ وَ یَرْجُوا رَحْمَةَ رَبِّهِ قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذینَ یَعْلَمُونَ وَ الَّذینَ لا یَعْلَمُونَ إِنَّما یَتَذَکَّرُ أُولُوا الْأَلْبابِ آیا کسی که در دل شب به طاعت خدا و سجده و قیام به سر برد و از آخرت، هراسناک، و به رحمت حق امیدوار باشد، با کسی که در کفر و گناه است یکسان است؟ (سوره زمر آیه 9) سلام علیکم خانوم... خوبی عزیز؟ پسر های دسته گلت ماشاالله خوبن؟ دعاگوتون هستیم بهارِ نارنجم به روزم . پیرامون همین آیه ی شریفه گفت خبر بدم و یه حالی هم بپرسم تشریف فرماییتون باعث افتخاره تمنای دعای فرج دارم و یا علی
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون به خاطر مطالب خوبت خدمت رسیدم و خیلی هم لذت بردم عزیزم ...
عمه
12 اسفند 92 8:42
سلام.صبح بخیروشادی
سمیه سادات
پاسخ
سلام عمه گلم همیشه سلامت و شاد باشید...
مادر اميرين
12 اسفند 92 12:15
فاطمه
12 اسفند 92 19:57
زندگی دیکته ای نیست که آن را به ما گفته بودند و گفته باشند و خواهند گفت !!! زندگی انشایی است که تنها باید خود بنگاریم؛ باشد که موضوع انشای زندگیت "خدا"، مقدمه اش "عشق او"، و انتهایش "نگاه او" باشد....
امیر مهدی و عمی
13 اسفند 92 1:07
سلام عزیزم ماشاله خدا حفظشون کنه این فرشته های نازنینو انشاله بزودی مشرف شوید تولدتون هم با تاخیر مبارک
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ان شاءالله ،همچنین شما ممنون لطف کردی گلم
ننه علي
14 اسفند 92 14:59
سلام سادات جان نيستين كم پيدا؟؟؟؟؟؟
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیز دلم،راستش مدتیه سرگرمیهایی برای خودم درست کردم(یه کوچولو کارها هنری)،بیشتر اونجا مشغولم،به یادتون هستم،خدمت میرسم.
زری مامان مهدیار و صدرا
15 اسفند 92 0:04
فداااااااش بشم ایشالا که خدا زودی قسمت دل مهربونش بکنه
سمیه سادات
پاسخ
خدا نکنه خواهر آمین.
خاله سمانه
15 اسفند 92 1:57
خاله جون خوب پاشيد يه سرپا بيايد مشهد دل ما هم واسه شما تنگ شده
سمیه سادات
پاسخ
ما که از خدامونه ولی جور نمیشه خواهر جان ما بیشتر
علامه كوچولو
15 اسفند 92 8:42
سلااااااااااااااااااام انشاءالله خيلي زودتر ازونيكه فكرشو ميكنين قسمتتون بشه و مجددا مشرف به زيارت بشين و اگه هنوز مثل من هواي مشهد دارين دوباره مفتخر به مجاورت با امام رافت و خوبيها بشين توو وب دوستان شاهد لطف و محبتتون هستيم اما تو وب خودتون كم پيدايين؟
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزییییییییییزم وای یعنی میشه؟! ای بابا امان از بی حوصلگی.
مامان شازده پاشا
17 اسفند 92 13:46
عیدنزدیکه انشالاکه عیدی زیارت مشهدقسمتتون بشه
سمیه سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم،ان شاءالله قسسمت شمام بشه
مامانی
19 اسفند 92 16:00
آبجی نیستید ؟کجایید؟ کم پیدایید
سمیه سادات
پاسخ
هستیم همین دور و بر،کم حوصله شدم خیلی خواهر جان.
عمه
19 اسفند 92 19:39
سلام.ممنون ازحضورت .انشاالله روزهای خوبی را درپیش داشته باشی.
سمیه سادات
پاسخ
سلام ممنونم عمه خانم جونم همچنین شما ان شاءالله.
مامان آریا
19 اسفند 92 20:26
سلام فدات شم الهی من خوبم خدا رو شکر شما چطورین ؟ پسرهای دسته گلت خوبن ؟ ایشاء اله در پناه امام زمان سلامت باشی گلم
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیز دلم خدا نکنه خواهری خدا رو شکر که خوبین مام خوبیم شکر خدا ممنون عزیزم
سمیرا
21 اسفند 92 7:24
خصوصی
سمیه سادات
پاسخ
رویت شد،ممنون عزیزم
مامان سید
16 فروردین 93 14:52
ای جااان چه پر با احساس و لطیفی! خدا هر دو تا برادر رو زیر سایه ی امام رئوف حفظ کنه.
سمیه سادات
پاسخ
عزیزم خیلی لطف کردی که به ما سر زدیحتما میرسم خدمتتون.
رضا
7 اردیبهشت 93 13:05
همگی زیر سایه‌ی لطف امام هشتم باشید