امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

بدون عنوان

1393/1/20 22:42
نویسنده : سمیه سادات
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم؛ سلام

از ابراز محبتاتون بسیار سپاسگذارم.

سال نو رو به همتون تبریک میگم و آرزو میکنم امسال یکی از بهترین سالهای عمرتون باشه و براتون سرشار باشه از خیر و برکت و همچنین از خدا میخوام امسال همتون کربلایی بشین.آمین.

نمیدون چرا ولی یه مدتیه که اصلا حال و حوصله این فضای مجازی رو ندارم به خاطر همینم یه مدتی در خدمتتون نبودم البته این اصلا به این معنا نیست که شما دوستان نازیننم رو فراموش کردم باور کنید هر روز تک تکتون رو توی ذهنم مرور میکنم و به یاد همتون هستم.

ان شاءالله خیلی زود و دست پر میام پیشتون.

دوستان گلم برام دعا کنید.

پسندها (3)

نظرات (24)

خاله سمانه
20 فروردین 93 23:47
سلام ابحي خانم خوبين كه ايشالا؟ نكنه خبراييه؟
سمیرا
22 فروردین 93 0:21
سلام سیدجونم چرا اتفاقا نگرانت شده بودم إن شاءالله برای شماهم سال پربرکت باشه إن شاءالله دست پروباخبرای خوش بیای
ستارگان آسمان من
22 فروردین 93 4:31
مامان محمدمهدی
24 فروردین 93 8:25
سلام دوستی خب خداروشکر که سلامتید و فقط حس و حال فضای مجازی اومدن وجود نداره پس ما منتظریم دست پر بیای
مامانی
24 فروردین 93 10:16
ایشالله زود بیای پیشمون آبجی
خادمه ی حرم شاه عبدالعظیم ع
24 فروردین 93 12:02
سلام علیکم تمنا میکنم اسم بنده رو تو اد لیست هاتون اگه دارید، تغییر بدید بنا به دلیلی که در پست ثابتم گذاشتم عذر بنده رو از این اسم بپذیرید و بزارید: به گرفتار رهایی نتوان گفت آزاد ممنونم از محبتتون این پیام عمومی میباشد التماس دعا دارم
ننه علي
24 فروردین 93 18:04
سلام سال نومبارك به به بابا خبر ميدادي يه گاوي گوسفندي مرغي چيزي قربوني ميكرديم منور كردين اين فضاي مجازي رو
امیر مهدی و عمی
25 فروردین 93 15:35
سلام عزیزم انشاله در هر کجا که هستید شاد و سلانت باشید. دلمون براتون تنگ میشه منتظر حضور گرمتون هستیم.
عمه
27 فروردین 93 10:21
سلام.گاهی پیش میاد.مامنتظرمیمانیم
مامان آریا
27 فروردین 93 13:13
عزیزم امیدوارم هر جا باشی خوب باشی
ستارگان آسمان من
28 فروردین 93 2:43
زری مامان مهدیار و صدرا
30 فروردین 93 23:45
سال نوت باکلی تاخیر مبارک خانومی ما هم امسال شدیدا بی حوصله ایم برای نوشتن وبلاگ و همچنین پر مشغله
عمه
31 فروردین 93 9:03
سلام.ولادت باسعادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها وروزمادررابهتون تبریک میگم.التماس دعا
فرشته
1 اردیبهشت 93 13:44
سلام سادات جان روزت مبارک باشه مادر نمونه
مدرسه ی مامان ها
8 اردیبهشت 93 9:17
سلام مامان عزیز امیدواریم که همیشه در پناه خدا شاد باشید و دل مشغولیهاتون خیر باشه از شما دعوت می کنیم تا به جمع مامان های مدرسه ی مامان ها بپیوندید. توی این مدرسه همگی هم معلم هستیم و هم شاگرد... منتظر قدوم سبز و حضور گرمتون هستیم.
فاطمه
8 اردیبهشت 93 16:31
ساداتم... سمیه جون عزیزم دلم برات خیلی تنگ شده منتظر نوشته های خوشرنگ و خوشمزه ات که کامم رو تا مدت ها بعد از خوندنش شیرین میکرد هستم به یادتم و دعاگوی تو و خانواده ی قشنگت یا علی
سینا
17 اردیبهشت 93 15:38
✿✿*•.¸¸.•*´`*•.¸✿✿پسری از دیار مامقان✿✿*•.¸¸.•*´`*•.¸✿✿ سلام وبلاگت خیلی عالی. باتبادل لینک چطوری؟ خبرم کن مرسی ✿✿*•.¸¸.•*´`*•.¸✿✿پسری از دیار مامقان✿✿*•.¸¸.•*´`*•.¸✿✿
مامان محمدمهدی
22 اردیبهشت 93 9:28
تاخیرتون خیلی طولانی نشده آیا؟ خوبید؟ گل پسرا خوبن؟
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:29
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
عمه
30 اردیبهشت 93 9:36
مدامم مست میدارد، نسـیم جعد گیسویت خرابم میکند هردم، فریب چـشم جادویت اگـر خـواهی که جاویـدان جهان یکسر بـیارائی صبا را گـو که بـردارد زمـانی بـرقـع از رویت و گـر رسم فـنا خواهی که از عـالـم بر انـدازی بر افشان تا فـرو ریزد هـزاران جان ز هر مویت مـن و بـاد صبا مسکین دو سرگـردان بی حاصل من از افسون چشمت مست و او از بوی گیسویت حافظ
زری مامان مهدیار و صدرا
2 خرداد 93 23:46
منم دیر به دیر آپ می کنم و حوصله ی نوشتن ندارم ولی الان که اومدم دلم برا دوستام یه عالمههههههه تنگ شده بیا بنویس دیگه دوست جونم
مامان آریا
13 خرداد 93 22:26
چرا دیگه نیستی سمیه جون ؟
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
18 خرداد 93 0:09
سلام عزیزم خوبید؟ خبری ازتون نیست؟ رمز جدیدو براتون خصوصی میذارم.
ارام
22 خرداد 93 21:00
کوچه کوچه بنازم ز عابری که نیامد غزل غزل بنویسم ز شاعری که نیامد شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی دعا کنید بیاید مسافری که نیامد سلام عیدتون مبارک...التماس دعا