امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

دوباره سلام...

1393/3/25 16:25
نویسنده : سمیه سادات
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همه دوستای گلم؛

و ممنون بابت این همه محبتتون،

خیــــــــــــــــــــــــــــلی دلم براتون تنگ شده بودمحبتبغل

                           

راستش هنوزم اونطور که باید و شاید بی حوصلگی دست از سر ما بر نداشته  اما دلتنگی برای شما دوستای خوبم انگیزه ای شد تا به امید خدا نوشتن رو دوباره شروع کنم.

                           

دوستتون دارم خیـــــــــــــــلی زیــــــــــــــــاد...بغل...

 

و اما...

لازم میدونم به جبران ایامی که نبودم اینجا به چند تا از دوستای عزیزم که پا به دنیای مادرا گذاشتن و قراره تا چند ماه دیگه به جمع مادرای مهربون دنیا بپیوندن تبریکم بگم؛

به فاطمه عزیزم(به گرفتار رهایی نتوان گفت آزاد)،به سمیرای عزیزم(فنچول مامان)،به معصومه عزیزم( منتظر المهدی)

و به مرجان عزیزم(گل باغ بهشت) که برای دومین بار مادر شدن رو تجربه میکنه .

و یه تبریک به سمیه سادات عزیزم( برای پسرم) که الان فاطمه خانم گلش توی بغلشه.

و همچنین عرض تسلیت و آرزوی صبر دارم برای آرام عزیزم(علامه کوچولو) که داغدار از دست دادن پدر مهربونشه. 

                          

 

 
پسندها (4)

نظرات (7)

زری مامان
25 خرداد 93 18:22
چه عجــــــــــــــــــب خانوم. دلمون تنگتون شده بود، مامانی فعال و پر انرژی بی حوصله گی دیگه چیه؟؟؟؟ زود زود آپ کن و اینقدر ما رو اذیت نکن
سمیه سادات
پاسخ
منم دلم براتون تنگ شده بود به روی چشم
مامان محمدمهدی
25 خرداد 93 22:37
سلام چه عجب خانوم.الهی هرچه زودتر حوصله تون سرجاش بیاد و دل و دماغ وبلاگ وومدنو پیدا کنید.از بابت تبریکتون هم ممنونم.الهی خودت و پسرای گلت عاقبت بخیر شید
سمیه سادات
پاسخ
سلام به روی ماهت،آمین،خواهش میکنم عزیزم ان شاءالله همتون همیشه شاد و سلامت باشید
مامانی
26 خرداد 93 12:17
سلام بانو جان خوش آمدید خوشحال شدیم
سمیه سادات
پاسخ
سلام مامان منتظر،ممنونم،ان شاءالله که خودت و نی نی همیشه سلامت باشین
عمه
27 خرداد 93 0:37
سلام.رسیدن بخیر
سمیه سادات
پاسخ
سلام عمه جونم،ممنون
مامان خمبل و فنقول
28 خرداد 93 3:40
سلام مامان پسرهای دوست داشتنی بنظرم میاد من و شما اشتراکات زیادی با هم داشته باشیم خوشحالم که باهاتون آشنا شدم
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم اینکه عالیه،خوشحالم، خیلی خوش اومدی پس با اجازه اسمتون رفت جزو دوستای دوست داشتنی ما
مامان آریا
29 خرداد 93 10:33
خوشحالم دوباره برگشتی دوست خوبم راستی امیر عباس و محمد صدرا اختلاف سنیشون چقدره ؟
سمیه سادات
پاسخ
ممنونم عزیز دلم دقیقا سه سال و یازده ماه و یک روز
مامان خمبل و فنقول
30 خرداد 93 3:01
ممنونم از لطفتون اسم شما هم زودتر رفت تو لیست دوستای ما