امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

گلهای من، نذر گل پسر فاطمه(سلام ا...علیهما)

"گزینه های روی میز"

1392/10/19 19:38
نویسنده : سمیه سادات
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

"گزینه های روی میز"(جدید ترین اثر خواننده جوان و انقلابی،حامد زمانی)،زمزمه این روزهای امیرعباس است.

یعنی از چند روز پیش که کلیپی رو که با همین عنوان تنظیم شده دانلود کردیم،امیرعباس آنچنان شیفته این آهنگ شده و آنچنان با دقت گوش میکنه که حتی متن این ترانه رو تقریبا حفظ شده و با ژستی شبیه خواننده ها شروع به خوندن میکنه.

و اما اندر حواشی دیدن این کلیپ؛

امیرعباس: مامان!منظورش از "بشمرید" آمریکاست؟!!!!تعجب

امیرعباس:مامان منم بسیجی ام ها!بغل

امیرعباس:مامان!یعنی منم که بزرگ بشم بسیجی نوجوون میشم با این اسرائیلیها میجنگم بعدش میرم تو بهشت؟ماچبغل

امیرعباس:محمدصدرا ! تو هم دوست داری مثل من بسیجی باشی؟ محمدصدرا: آله.ماچقلببغل

.............................................................................

 پی نوشت:ای کاش شاهد محصولات فرهنگی بیشتری از این دست باشیم،محصولاتی که به راحتی و به خوبی با وجدانهای بیدار (حتی بچه ها)ارتباط برقرار میکنه و ناخودآگاه اثرات عمیق مثبتی در روح و جان و اعتقاداتمون میذاره.ان شاءالله که خداوند به تمام کسانی که در راه اعتلای فرهنگ دینی و ملی و انقلابی تلاش میکنند توفیقات روز افزون عنایت کنه.

پسندها (1)

نظرات (25)

.عمه
20 دی 92 9:41
سلام...هرچیزی اگراستقبال خوبی بشه .میشه تبدیل به یک فرهنگ برای عموم .انشالله استقبال خوبی بشه..منکه نشنیدمخدابچه هاتون روحفظ کنه.
سمیه سادات
پاسخ
سلام بله همینطوره. تا جایی که من اطلاع دارم،مثل خیلی دیگه از کارای ایشون استقبال خوبی شده. ممنونم عمه جون.
عمه
20 دی 92 22:26
سلام برسادات بزرگوار "آغازامامت گل سرسبدعالم هستی بقیه الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج) برمنتظرین ظهورش مبارک. بر چهره پر ز نور مهدی صلوات … بر جان و دل صبور مهدی صلوات … تا امر فرج شود مهیا بفرست … بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
سمیه سادات
پاسخ
سلام بر عمه عزیزم همچنین بر شما مبارک باشه ان شاءالله. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
M2MP2VwgMhLUUYuBT5LMpCcfSdiYUIfiHDvMF2_krvARB27ulAKaNgLMeZJn0qxm
20 دی 92 22:42
آره واقعا کار جالبیه,اما نتونستم دانلود کنم
سمیه سادات
پاسخ
آره،واقعا جالب و تأثیر گذاره بازم سعیتو بکن
خاله سمانه
21 دی 92 1:05
قربون این پسر خوش زبون
سمیه سادات
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان آریا
21 دی 92 8:08
سلام عزیزم ممنونم که به من سر زدین بهتون تبریک می گم به خاطر این دو تاگلی که نذر گل فاطمه (س) هستند انشاء اله همیشه تنشون سلامت و دلشون شاد و روحشون با ایمان باشه من هم با افتخار شما رو لینک کردم
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم ،لطف دارین. همچنین پسر ناز شما ان شاءالله خییییییلی ممنون.
مامان محمدمهدی
21 دی 92 8:34
سلام ممنون از معرفیت، میرم تو کار دانلودش امروز بنظرم محمدمهدی هم خوشش بیاد فقط بچه 4 ساله هم میفهمه مفهومشو ؟
سمیه سادات
پاسخ
سلام خواهش میکنمتا یه حدی احتمالا متوجه میشه ولی خودتم باید براش یه ذره توضیح بدی
بوی خاک
21 دی 92 11:17
یا رئوف به روزم با : لطفا این شماره را سیو کنید2....#733*
ننه علي
21 دی 92 16:26
سلام اولا قالبتون خيلي نازه ثانيا خدا گل پسراتونو حفظ كنه و تا هميشه رهرو بسيجي واقعي مولا علي باشن ثالثا خدا همه هنرمندان ارزشي را ثابت قدم بدارد رابعا خيلي مخلصيم سيده بانو
سمیه سادات
پاسخ
سلام نظر لطفتونه،پیشکش ممنون،همچنین گل پسر شما ان شاءالله... الهی آمین. ما بیشتر خواهر
امیر مهدی و عمی
21 دی 92 21:02
سلام عزیزم من همین الان اینترنتمون وصل شد دلم براتون یک ذره شده بود. ای جونم به این فرشته های نازنین خدا حفظشون کنه و همیشه سرباز امام زمان باشند
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم،دل به دل راه دارهمنم دلم براتون تنگ شده بود،تقریبا هر روز بهتون سر میزنم. ممنون از دعاهای قشنگت،الهی آمین
مادر امیرین
22 دی 92 11:42
عزیزم خوش به حالت که پسرت یک بسیجی..چه جوری ثبت نامش کردی؟ کاش آدرس اون دانلودم میزاشتی ما هم گوش میکردیم. حامد زمانی همه آهنگاش قشنک و تامل انگیز.
سمیه سادات
پاسخ
ممنونم عزیزم. والا امیر عباس از شش ماهگی،نمادین عضو بسیجه ولی برای ثبت نام رسمی فکر میکنم شرط سنی داره.حلا اگه خواستی برات میپرسم راستش پدرش دانلود کرده،من آدرسشو نمیدونم ولی یه سرچ کنی،حتما میتونی پیدا کنی. آره همینطوره.
امیر مهدی و عمی
22 دی 92 14:07
سمیه سادات
پاسخ
...
ستارگان آسمان من
22 دی 92 20:41
نظر من کوش نرسید؟
سمیه سادات
پاسخ
عزیزم من تمام نظرات رو تأیید کردم،نظر شما رو ندیدم
خاله زهرا
22 دی 92 23:46
چرا سم من اون شکلیه
سمیه سادات
پاسخ
اِ،اون تو بودی؟!!!!!!!چرا زودتر نگفتی خواهر؟!!!!
زری مامان مهدیار و صدرا
23 دی 92 11:05
قربون جفتتون برم بسیجی های کوچولو ایشالا خدا حافظتون باشه
سمیه سادات
پاسخ
خدا نکنه عزیزم. خدا گلای نازتو برات نگه داره.
فاطمه
24 دی 92 9:29
الهی دورشون بگردم گلای من ماشاالله خدا حفظشون کنه برات سادات جون سلام روز شیفتم مشخص شده عزیزم. دوشنبه ها از ساعت 8.30 تا 4.30 عصر. اگه دلت خواست هر تایمی که خواستی هماهنگ کن و بهم پیام بده عزیزم
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم لطف کردی خبر دادی،حتما حتما در اولین فرصت باهات هماهنگ میکنم.
مرجان.
24 دی 92 10:17
ما هم بسی مشعوف شدیم با شنیدن این ترانه قشنگ وهمینطور اون ترانه "مرگ بر آمریکا" که نمیدونم کار کی بود؟ انشالله هر دوتاشون سرباز اسلام بشن.
سمیه سادات
پاسخ
بله،واقعا کارهای زیبا و به جایی بودن،اون ترانه هم مال حامد زمانیه. ممنون عزیزم.
فاطمه
25 دی 92 0:06
ای تو همین حوالی، در جمع من و این بغض بیقرار جای تو خالی اللهم عجل لولیک الفرج
سمیه سادات
پاسخ
اللهم عجل لولیک الفرج
مامان پسرا
27 دی 92 23:05
سلام! خدا حفظ کنه گل پسرای بسیجی تون رو. هم برای شما هم برای اسلام. آره! واقعا ترانه های قشنگی هستن. البته به نظر من اشعار قوی تر از آهنگ و تنظیمن.
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم،ممنونم خیلی لطف کردین که به ما سر زدین،به امید دوستی های بیشتر......
فاطمه
28 دی 92 1:22
امشب سخن ازجان جهان بایدگفت توصیف رسول(ص) انس و جان باید گفت در شـــــام ولادت دو قــطب عالم تبریک به صــاحب الزمان (عج) باید گفت . . . سلام سادات عزیزم دورت بگردم من تبریک میگم بهت این اعیاد قشنگ و پر برکت رو با احترام تقدیم میکنم http://s5.picofile.com/file/8109459242/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85_%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C.jpg
سمیه سادات
پاسخ
ممنون عزیزم من هم متقابلا تبریک میگم. خیلی لطف کردی،خیلی زیبا بود مثل همیشه
عمه
28 دی 92 7:03
سلام...میلاد حضرت محمد صل الله علیه واله رتبریک میگم امیدوارم بهترین عیدی را بگیرید.
سمیه سادات
پاسخ
سلام عمه جون من هم متقابلا روز میلاد رو تبریک میگم خدمتتون. ممنونم بابت آرزوی زیباتون،ان شاءالله که برای شما هم همینطور باشه.
فاطمه
28 دی 92 19:44
سلام عزیزم این کلیپ رو تازه تموم کردم این شب عیدی پیشکش خانومی التماس دعا دارم http://s5.picofile.com/file/8109580292/%D9%87%D9%85%D9%87_%D8%B4%D8%A7%D8%AF%DB%8C_%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF_%DA%A9%D9%87_%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF_%D9%86%D8%A8%DB%8C_%D8%B4%D8%AF.wmv.html
سمیه سادات
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنونم،لطف کردی،خیلی زیبا بود.
مامان آریا
2 بهمن 92 7:52
ببخش که دیر به دیر سر می زنم خوشا به سعادت شما که دو تا گل دارید خدا دو تا گل هاتون رو حفظ کنه تا انقلاب مهدی شما نیاز به این بازیهای ما نداری بچه ها خودشون با هم بهترین بازیها رو می کنن و شما هم نگاه می کنی و لذتش رو می بری خدا سایتون رو 120 سال مستدام روی سرشون صحیح و سلامت نگه داره
سمیه سادات
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ممنونم،؛ان شاءالله خدا آریای ناز رو هم برای شما حفظ کنه و همیشه زیر سایه پدر و مادر شاد و سلامت باشه. آره واقعا همینطوره،وقتی بچه ها خواهر یا برادر دارن (مخصوصا اگر همجنس باشن)همدیگرو سرگرم میکنن و زحمت مامان باباها رو کمتر میکنن
مادر اميرين
2 بهمن 92 9:16
عمه.
4 بهمن 92 12:12
سلام.انشالله درکنارخانواده بسلامت وسربلندی باشی
سمیه سادات
پاسخ
سلام ممنونم عمه جونهمچنین شما ان شاءالله
مامان خمبل و فنقول
28 خرداد 93 3:50
ما هم دوست داریم آهنگ های حامد زمانی رو
سمیه سادات
پاسخ
چه خوب